Moster Jossan

Hittade denna fina bild i min Iphone! Men inte jag som har fotat...Vet nog allt vem, det är Oliver, han är 4år och vill alltid låna min Iphone när vi träffas. Han spelar massa olika appar och nu har han börjat intressera sig för att ta kort också. :D Han är så himla go den lille killen:love: Han blir alltid superglad när jag kommer och hälsar på, vilket är roligt såklart. Och han tycker om Milo jättemycket. Oliver brukar säga att Milo är så söt och vill gärna sitta och hålla Milo. :) När jag var gravid och min mage började växa, så hade Oliver också "en bebis i magen" hihi, eftersom moster Jossan hade det, då hade han också det :P Jäkla gounge allså!
 
Oliver vill helst inte att jag ska åka hem när jag hälsar på, utan att jag ska stanna och blir ibland lite ledsen. Fast efter en puss och en stor kram brukar det funka, Hälsar ju på så ofta jag kan! Favorit som man är hihi ;)
 
Ska faktiskt dit imorgon och hälsa på en sväng, min andra syster kommer också dit för att ha "tjejkväll" hemma hos mamma. Vi ses ju tyvärr inte så ofta eftersom hon bor i Töreboda....Men ska bli kul att ses imorrn! :)
 
Har lagt in några bilder här också, längst ner på Mig och Oliver. Från förra året, Oktober 2011....
 
 
Milo, bild tagen av Oliver :D Lördag 3/11-2012
:love:
 
Fredag 2/11-2012
:love:
 
 
 Oliver och jag :D Oktober 2011
:love:

Kommentarer
Postat av: Jenna

Naaaw^^ Har Olli tagit den bilden på Milo!? :O Vad duktig han är!! :) Den måste ju du skicka till mej :)

Svar: Ja :) kan jag väl...
Josefine Lennartsson

2012-11-08 @ 18:59:36
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se
Postat av: Chatte

Söt han är, vår son gumman:).

2012-11-25 @ 03:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0