FAMILY Living

Har inte hunnit uppdatera nu på några dagar, men nu ikväll finns lite tid för det :)
 
I förra veckan köpte jag ju tidningen Family Living :)
Hittade två grejjer jag gillade i tidningen den ena bara "för att" den är så JAG ;)
Den andra för att den är smart och praktisk! Kika nedåt vettja!
 
 
GILLAR
 
"Fåfäng låda". Om man inte har plats för något sminkbord hemma, så är ju denna lilla skönhetslåda en bra idé!
Innehåller ju både spegel och flera smarta fack. :) Här hittar ni den - http://www.lannamobler.se/
Skulle va perfekt för mig! ;D
 
 
 
SMART grej allså! Tycker inte att 229 kr är så dyrt heller....Behöver inte bara användas vid skrivbordet, kika nedåt...
 
 

Mycket snyggare med en sladdgömma! :) Vem vill ha massa sladdar liggandes och damma? Blir ju lättare och mer praktiskt att damsuga när sladdarna ligger i sladdgömman ju. Tummen upp för den :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sladdgömman var ju en toppenidé!

Svar: Ja, det tyckte jag också när jag såg den!
Josefine Lennartsson

2012-11-06 @ 21:32:14
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0