Bilder från igår osv...

Riktig chill söndag må jag säga :P Vi är trött alla tre idag, Milo krånglade igår natt typ så jag va vaken från 04:30.På en lördag, phuu! Oså orka man åka iväg och shoppa på det haha ;) Va hur trött som helst på slutet, va hemma runt 19 tiden...så inte konstigt. Sedan hade vi trots tröttheten lite filmmys med nya Johan Falk filmen - 107 patrioter...
Men men, har fått sova lite idag iaf :)
 
Här är bilder från igår
 
 
Lite nytt till Milo :)
 
 
Lite nytt till mig också ;)
Randig cardigan/tröja från H&M, märke - L.O.G.G.
Vinröd Emmy Cardigan - Gina Tricot
Thea Leggins från - Gina Tricot
 
Skulle köpt Boots elr nått liknande, men hitta inga jag gillade så får leta vidare helt enkelt!
Nu så ska jag och mina älsklingskillar chilla vidare :)

Kommentarer
Postat av: Minnesblogg till Michael Jackson

Fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Josefine Lennartsson

2012-10-29 @ 18:08:52
URL: http://www.popkungen.blogg.se
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Tack :) byter med jämna mellanrum.

Svar: Aha, okey :)
Josefine Lennartsson

2012-10-29 @ 19:30:51
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0