HellÜ`!

I förmiddas va jag & C på Bvc med vår lille plutt för kontroll och visst växer han stadigt och är frisk, vilket är skönt :D
Har fått höra ända sedan vi låg på BB att han är en stark, energisk liten kille och det är han ju verkligen...
lik sin far, en C junior :P
 
Efter tretiden kom min syster och Oliver hit och vi satt och grejja med designen till min blogg.
Den är inte riktigt finito än, men kommit en bit iaf och är nöjd med header´n :)
 
Har även lagt in text i min "side", skrev bara lite kort om mig där....
Men ni som följer min blogg kommer få läsa mer om mig, min vardag mina intressen exempelvis: Smink, sminkningar, "skönhet", foto och mycket annat! Stay Tuned ;)
 
 
 
Syster & Oliver
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: wilma

Heej! fin blogg du har :D

Svar: Hej Wilma :P Tack! ;)
Josefine Lennartsson

2012-10-25 @ 22:50:54
URL: http://wilmazz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0