Måndag är inte alltid värst ;)

Många tycker att måndagar är så jobbiga och till o med hemska...visst kan man tycka det, ibland! Det är väl helt okej liksom...
Själv försöker jag uppskatta var ny dag som kommer och ta tillvara på den och vad den har att erbjuda, människor runt om mig osv.
Något Dr. Phil sa i ett program som jag tyckte om var att man inte ska ha "saker och ting" osagda, utan alltid tänka på människor i sin omgiving som familj, vänner, nära & kära osv, att alltid ha sagt saker som man kanske ångrar att man aldrig sa...när man hade chansen...Man vet faktiskt aldrig hur länge man lever! :)
 
Jisses va filosofiskt det blev där, men aja hehe...kände bara för att säga det.
Min måndag har varit jättesuperbra idag :D Vårt lilla hjärta :love: sov bra inatt och vaknade runt halv 8 tiden imorse och va hungrig, då började min dag :). Jag och min syster hade planerat att gå till Familjecentralen idag med våra småpojkar, vilket vi också gjorde. Det va kul, där är dom alltid så trevliga och glada så man undrar om dom någonsin har dåliga dagar, fast med deras jobb så vetitusan hehe ;P
Btw, jag gjorde 6 veckors praktik där 2:a året på gymnasiet, vilket va en superbra "APU", en av dem bästa :D
 
Efter det kom min Sambo och hämtade mig & lillen, vi åkte till Thaipalatset och åt lite god lunch sedan vidare för att handla....och helt otroligt att Milo sov från det att vi åkte från FC typ 12.05 till 16.30 !? Han e bara så jäkla mysig och go vår unge, mammas lilla hjärta :love: Finaste mirakel man kan skapa = KÄRLEK !
Leendet förgyller hela dagen :D
 
Några bilder från när vi va på Familjecentralen idag.
 
 
 
 
Min Älskling :love: ;)
 
 
:thumbup:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt när dom små liven sover bra så att man får göra detsamma :) Sover han hela natten??

Svar: Det är sant :) Han brukar vakna var tredje timme ungefär på natten, så man får lite sömn iaf :)
Josefine Lennartsson

2012-10-29 @ 22:21:25
URL: http://mammans.vimedbarn.se
Postat av: Jojjo

Vilken gullig liten myspropp!
Kommer ihåg hur mysigt det var att vara mammaledig och bara vara hemma med bäbis hela dagarna. Njut för tiden bara flyger iväg!

Svar: Absolut! Ja men det gör jag...har redan märkt hur fort tiden går!
Josefine Lennartsson

2012-10-29 @ 23:28:59
URL: http://jojjos-kortmakeri.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0