Sunshine :love:

 
*Gú så glá man blir av solsken! :) Varit fint här i Tidaholm hela dagen, så jäkla synd att man inte varit ute än.
Har haft otur och vaknade med sån huvudärk, icke så nice :thumbdown:
Menmen...mår bättre och håller på att fixa lite käk här nu innan vi ska till mor min. Ska ju färga håret där ;)
Fredagsmeny:
Ytterfilé & rotfruktsgratäng, yumyum! ;D Jättegott.
 
Imorgon är det planerat en dag i Skövde, shoppa lite nu inför Vintern på Commerce - http://www.comm.se/ 
Det dumma där, mitt i stan är att det inte finns något ställe, (iaf som jag känner till) där man som mamma kan sitta någonstans lite ostört sådär och amma.Inte så kul liksom att sitta på ett fik och dra fram *patten inför folket. ÄVEN om det är helt normalt, men alla kanske inte har lust till det, men men...smaken é som baken ;D
Det borde finnas ett Sköt/amningsrum som på Elins Esplanad - http://www.elinsesplanad.se/.
För det borde ju gå hem hos småbarnsmammor?? 
 
Något jag tänkt köpa imorn är några Boots och kika efter kläder, med knäppning eftersom jag ammar så måste det vara knäppning, men finns ju inte heller några butiker riktade för det heller, bara H&M som har "mammakläder" för gravida. Ska även köpa några av dessa söta scarfs på - http://babyproffsen.se/
 
 
 
Dags för käk, tajmat & klartt! ;)
 
Hoppas alla har en riktigt skön fredagskväll:love: :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med att det inte finns amningsrum på Commerce tycker jag också är väldigt dåligt! När William var liten var jag nästan aldrig i stan bara pga det =/ Hade vart så skönt att ha nånstans att "ta vägen".
Kan finnas lite mammakläder inne på Änglar och stjärnor, du kan ju ta en kik iaf =)
Söta scarves!!

Svar: Ja men eller hur, skulle vara skönt att kunna sitta och amma sitt barn utan folks dömande blickar elr nån som glor. Men får se hur det går imorrn för jag vill gå i stan lite o kika, även vi som har småbarn måste ju kunna gå dit, fast vi har mkt att tänka på hehe. Inte helt lätt alla gånger! Sen så när man kommer med barnvagn så kan folk gå rakt emot och inte flytta sig, ska jag då med barnvagn veja undan liksom? jisses :P Så ska som sagt bli spännande o se hur det kommer funka imorn ;DJaha okej, ska kika efter kläder som är lätta att "knäppa av"...lite svårt när man ammar att hitta kläder hehe :) Men tack för tipset!
Ah jättesöta tyckte jag, får bli en sån imorrn till plutten :D
Josefine Lennartsson

2012-10-26 @ 19:54:02
URL: http://mammans.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0